مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:472022-03-28حوادث

دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در نهاوند 


سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند، از دستگیری 2 سارق حرفه ای سیم برق حین سرقت و کشف 19 فقره سرقت توسط ماموران پاسگاه انتظامی دهفول این شهرستان خبر داد.

- ، سرهنگ ذبیح الله درویشی، در تشریح این خبر عنوان کرد: یکی از اولویت های اجرایی مستمر و مهم پلیس که به صورت ویژه در دستور کار یگان های اجرایی قرار دارد اجرای طرح ضربتی مبارزه با سرقت است.

وی ادامه داد: در این راستا، یگان های انتظامی شهرستان نهاوند پس از تدوین طرح جامع ایام نوروز، نسبت به اجرایی کردن این طرح از جمله استقرار گشت های ثابت در محلات و مسیرهای از قبل تعیین شده و همچنین فعال کردن گشت های عادی و مضاعف اقدام و گشت انتظامی و فعال پاسگاه انتظامی دهفول، 2 سارق را حین سرقت سیم برق در اطراف یکی از روستاهای حوزه استحفاظی دستگیر کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: در بازرسی از متهمان و خودروی آنها، یک صد متر سیم برق و مقادیری تجهیزات و اقلام سرقت کشف شد.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های فنی، به 19 فقره سرقت سیم برق اعتراف و در خصوص شیوه و شگرد سرقت ها اذعان داشتند که در ساعات پایانی و خلوت شب با خودروی سواری از طریق یکی از محورهای مواصلاتی وارد شهرستان شده و پس از پرسه زنی در مکان های خلوت با استفاده از تجهیزات سرقت، سیم های برق را قطع و در یکی از استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در نهاوند 

دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در نهاوند